Klant aan het woord

AC-LoogmanEen goede bereikbaarheid is van essentieel belang. Aan het woord is Caroline Loogman van AC Loogman.

AC Loogman is een echt familiebedrijf en is in de ruim 60 jaar van haar bestaan uitgegroeid tot een volwaardige groothandel in de foodindustrie, met name aardappelen en uien. Haar afzetgebied is zowel binnen als buiten de EU. AC Loogman is onder andere gevestigd in Amsterdam op het Foodcenter en in de Schinkelpolder in Aalsmeer.

Een communicatie-oplossing waarbij de bereikbaarheid optimaal is, ondanks de geografische opsplitsing van het bedrijf, was een vereiste voor AC Loogman. Einstein ICT & Telecom heeft één hosted IP centrale opgebouwd voor AC Loogman, waar zowel de locatie Amsterdam als Aalsmeer deel van uitmaken. “Voor onze klanten is dat wel net zo makkelijk”, aldus staff medewerkster Caroline Loogman. “Ze bellen nog steeds het vertrouwde 020-nummer. Een bijkomend voordeel is dat men in Amsterdam kan zien welke collega’s telefonische beschikbaar zijn en vice versa. Verder was het van belang om een forse bandbreedte te hebben in Aalsmeer. Met de aanleg van een hoogwaardige en betrouwbare glasvezelverbinding, die gebruikt wordt voor zowel onze telefoonlijn als internet, was deze wens ook ingevuld.”

“Dit is voor ons bedrijf de eerste keer dat we zo intensief samen werken met een ICT-bedrijf,” vertelt Caroline Loogman. “Einstein ICT heeft ons echt heel goed begeleid bij de verhuizing van onze productieafdeling naar Aalsmeer en het in dienststellen van de nieuwe telefooncentrale. De software, evenals de hardware, zijn erg gebruikersvriendelijk en gemakkelijk toepasbaar. Ze leveren service op maat en zijn altijd goed bereikbaar.”

Caroline: “Wij zijn heel tevreden over de diensten van Einstein ICT; ze handelen altijd snel en effectief. Zo’n hands-on mentaliteit spreekt ons erg aan, net als dat ze een probleem meer zien als een uitdaging. Daar houden wij van.”