24/7 Connect biedt altijd en overal service bij storingen. Met de recent ontwikkelde app kunnen problemen nu zeer eenvoudig gemeld worden.
24-7 support met 24/7 Connect
Einstein ICT introduceert een 24-uurs supportdesk: 24/7 Connect. Met deze nieuwe service heeft u buiten onze reguliere openingstijden rechtstreeks toegang tot onze technische engineers, voor het doorgeven van storingen, mankementen of performance problemen. Onze service gaat hiermee nog verder dan u gewend bent!
App
Voor de dienst 24/7 Connect is een applicatie voor Android en IOS ontwikkeld. Een storing of probleem kan nu zeer eenvoudig aan onze engineers gemeld worden met deze handige app. Na het doorgeven wordt u binnen 30 minuten door een van onze technische mensen gebeld voor een persoonlijke ondersteuning. Tijdens de werkzaamheden aan uw storing, wordt u iedere twee uur gebeld voor een update, net zolang tot de storing of het probleem verholpen is.
Met de app heeft u altijd een up-to-date overzicht van werkzaamheden en storingen. Zo kunt u direct zien of de voor u geldende storing al bekend is. De engineers die bij 24/7 Connect zijn aangesloten volgen de storingsmeldingen op en houden u zo via de app op de hoogte van de actuele status. De respons- en hersteltijd voor het oplossen van de storing worden bepaald door het tijdstip van de melding.
Deelnemen
Voor u als klant van Einstein ICT is deze dienst exclusief beschikbaar. U kunt zich aanmelden door ons een e-mail te sturen via support@einsteinict.nl. Vermeld u daarin dat u deel wilt nemen aan 24/7 Connect en geeft u naam, e-mailadres en telefoonnummers (vast en mobiel) door van de contactpersoon voor de app. U ontvangt dan van ons de inloggegevens.
Voor het gebruik van deze dienst wordt maandelijks een servicetarief in rekening gebracht, additioneel op de reeds door u afgenomen dienst(en).
Heeft u interesse of wilt u meer informatie? Wij informeren u graag.