Vergelijkingssites zijn enorm populair in Nederland. Ze zijn vooral bedoeld om kosten te besparen, bijvoorbeeld op het gebied van energie, telefonie of het vinden van de juiste hypotheek. Deze populariteit zorgt er ook voor dat jaarlijks zo’n 1,4 miljoen* mensen van zorgverzekeraar wisselen.
Voor het in goede banen leiden van alle informatie- en communicatiestromen is veel nodig. Wie dat als geen ander weet is Zorgkiezer.nl: Einstein ICT regelt daar alles rondom de ICT-werkplek en de telefonie.
Drukke tijden zijn aangebroken voor Zorgkiezer.nl
De zorgpremie gaat in 2024 opnieuw fors duurder worden, naar een gemiddeld niveau van bijna € 150,00 per maand. Met als gevolg dat een groot gedeelte van de Nederlanders opnieuw zijn of haar ziektekosten onder de loep neemt. Jij ook waarschijnlijk. Bij de organisatie Zorgkiezer.nl, de grootste onafhankelijke vergelijkingssite van ziekenhuizen en zorgverzekeringen, is het daarom aan het einde van het jaar altijd spitsuur. Maar waar zitten al die klantenservicemedewerkers eigenlijk die antwoord geven op aanvullende vragen van klanten? Overal, is het antwoord.
Einstein ICT, de flexibele communicatiepartner van Zorgkiezer.nl
Het beeld van een enorme afdeling waar honderden mensen gelijktijdig telefoontjes ontvangen, klopt niet meer. Zorgkiezer.nl is namelijk in staat om razendsnel extra capaciteit in te zetten. Dat doen ze met behulp van communicatief vaardige flexwerkers die vanaf hun huisadres vragen kunnen beantwoorden of advies kunnen geven. Zonder betrouwbare ICT-technologie, zoals stabiele internetlijnen, was deze vorm van samenwerken niet mogelijk geweest. Remote wordt er door ons een softclient geïnstalleerd, we implementeren, beheren en monitoren dus op afstand. Natuurlijk met de noodzakelijke uitleg daarbij. Dat betekent dat klantenservicemedewerkers, die tijdelijk worden aangenomen, nog dezelfde dag in een hybride omgeving kunnen werken.
Telefonie is slechts een onderdeel van multichannel communicatie
Niet alleen de plek waar iemand werkt is veranderd, maar ook de manier waarop gecommuniceerd wordt. Met onze telefonieoplossingen zorgen we er ook voor dat klanten kunnen communiceren op de manier waarop ze dat willen. Denk daarbij aan WhatsApp, chat, e-mail of gewoon een goed gesprek met elkaar.
Heb jij ook te maken met (honderd)duizenden klanten?
Als dienstverlener op het gebied van ICT en telecom vinden we het een uitdaging om een bijdrage te leveren aan loyale klanten, ongeacht de piekbelasting op het gebied van klantcontact. Natuurlijk doet de grootte van jouw organisatie er niet toe. Voor elk bedrijf geldt immers: hoe beter je communiceert hoe langer ze bij je blijven. Omdat ze daardoor geen reden zien om jou met anderen te gaan vergelijken…
*Gebruikte bron: NOS